قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

سؤالی که گاهی ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند این است که میزان درآمد بازیگران چقدر است؟ بعضی از بازیگران از سال‌ها قبل دستمزدهای چشمگیری دریافت می کردند و علاوه بر بازیگری در صنعت مد و تبلیغات هم فعالیت می‌کنند. هنگامی که سخن از محبوبیت و ثروت بازیگران می‌شود همه ما فقط موفقیت نهایی آن‌ ها را می‌بینیم و این مسئله را که هیچ موفقیتی بدون تلاش میسر نمی‌شود را کاملا فراموش می‌کنیم. در صورتی که، همه ی بازیگران جهان معروف و ثروتمند با تلاش و سختی به شهرت و ثروت رسیده اند. در ادامه مقاله با تعدادی از ثروتمندترین بازیگران جهان آشنا می‌شویم.

فهرست مقاله

۱- مل گیبسون

مل کالم کیل جرارد گیبسون (Mel  Colm-Cille Cerard Gibson) از بزرگترین کارگردانان، بازیگران، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کنندگان معروف آمریکایی است. او در تاریخ سوم ژانویه ۱۹۵۶ معادل ۱۳۳۴ متولد شده است.

فیلم سینمایی(Sumer City)  اولین تجربه حضور او جلوی دوربین است. همچنین، فیلم سینمایی Isabelle) (The Man Without a Face به کارگردانی مل گیبسون در سال ۱۹۹۳ که اولین تجربه ی کارگردانی آن بود باعث پیشرفت و نقطه ی عطف بزرگی در زندگیه وی شد. حتی می‌توان گفت این اولین استارت او برای تبدیل به یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان بود.

ثروتمندترین بازیگران جهان

مل گیبسون تا به الان در مسیر حرفه ای خود در حدود ۵۰ اثر سینمایی بازی کرده است. همچنین، او ۵ فیلم را هم کارگردانی کرده است و ۱۰ فیلم به تهیه کنندگی وی انجام شده است. لازم به ذکر است که بگوییم جزو بازیگرانی است که اسکار بهترین کارگردانی را به دست آورده است. درآمد آن حدود ۴۲۵ میلیون دلار است که می‌توانیم بگوییم جزو ثروتمندترین بازیگران جهان است.

۲-جورج کلونی

جورج تیموتی کلونی George Timothy  Clooney)) متولد ۶ می ۱۹۶۱ در لکسینگتون،کنتاکی ایالات متحده آمریکا متولد شده است. وی در عرصه ی بازیگری و فیلم‌نامه نویسی و همچنین تهیه کنندگی فعالیت داشته است، برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب است. اگر بخواهیم از موفقیت ها و جایزه هایی که دریافت کرده است بگوییم باید به جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد که در سال ۲۰۰۵ برای فیلم سیریانا دریافت کرده است اشاره کنیم. همچنین با تلاش و پشتکار در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب جایزه ی اسکار بهترین فیلم برای تهیه کنندگی فیلم آرگو شد. کلونی یکی از بهترین و ثروتمندترین بازیگران جهان است.

ثروتمندترین بازیگران جهان

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

اولین نقشی که جورج به صورت حرفه ای اجرا کرد و مورد توجه قرار گرفت سریال اورژانس بود. این سریال از برنامه های پربیننده تلوزیون آمریکا محسوب می‌شد. جورج کلونی زمانی که خیلی جوان بود در دهه ۹۰ در یک سریال ضعیف ایفای نقش کرده است. کسی هم به آن توجهی نکرد. تا اینکه با تلاش او به عنوان ستاره ای محبوب همیشه منتخب مردم بود. ثروت او حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که یکی از ثروتمندترین و معروف ترین بازیگران جهان محسوب می‌شود.

۳-تام کروز؛ ثروتمندترین بازیگران جهان

توماس کروز ماپوتر (Thomas Cruise) متولد ۳ ژوئیه۱۹۶۲ در سیراکیوس، نیویورک و ایالات متحده متولد شده است. وی در حرفه های بازیگری و تهیه کنندگی فغالیت داشت او بازیگری را از اوایل دهه ی ۱۹۸۰ آغاز کرد.

تام کروز جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. او با دریافت نقش اصلی و بازی در نقش اصلی فیلم کمدی (تجارت پرمخاطره) ۱۹۸۳ و درام اکشن (تاپ گان) ۱۹۸۶ به موفقیت دست یافت. وی یکی از پول‌سازترین و ثروتمندترین بازیگران جهان است که حدودا درآمد آن ۵۷۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در سال ۱۹۸۹ در فیلم (مرد بارانی) شرکت کرد که این فیلم نامزد هشت جایزه اسکار شد.

ثروتمندترین بازیگران جهان

۴- ویل اسمیت

ویلارد کارول اسمیت(Willard Carroll Smith)  متولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸ در فیلادلفیا، پنیسلوانیا و ایالات متحده متولد شده است. وی در عرصه ی بازیگری، تهیه کنندگی و موسیقی (رپ) فعالیت داشته است. او برای بازی در چند فیلم به نام های محمد علی در فیلم (علی) ۲۰۰۱ و دلال سهام کریس گاردنر در فیلم (در جستجوی خوشبختی) ۲۰۰۶ موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

درسال ۲۰۱۳ اسمیت پول سازترین ستاره ی جهان معرفی شد. همچنین، در آوریل ۲۰۰۷ او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود شناخته شد. درآمد ویل اسمیت حدود ۳۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. در نتیجه، می‌توان او را به عنوان یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان نام برد.

ثروتمندترین بازیگران جهان

۵- آرنولد شوارتزنگر؛ ثروتمندترین بازیگران جهان

آرنولد آلویس شوارتزنگر (Arnold Alois Schwarzenegger) متولد ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷ در تال اشتریا، اتریش است. وی در حرفه هایی همچون بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی، مدلینگ، تجارت و سیاست مداری فعالیت داشته است. از سوابق درخشان او می‌توان به دریافت جایزه گلدن گلوب بازیگری و همچنین فرمانداری سابق ایالت کالیفرنیا اشاره کرد. آرنولد در سال ۲۰۰۶ به عنوان محبوب ترین سیاست مدار سال انتخاب شده است.

وی در فهرست صد شخصیت تاثیرگذار و همچنین با نفوذ جهان قرار دارد.. جالب است که بدانید رکوردهای جهانی گینس، از بدن وی به عنوان کامل‌ترین بدن انسانی یاد کرده است. آرنولد با تلاش و پشتکار و اراده قوی ای که داشت توانست از زندگی سخت گذشته عبور کند و به موفقیت و محبوبیت بزرگی برسد. درآمد این چهره ماندگار حدود ۴۰۰ میلیون دلار اعلام شده است. می‌توان گفت آرنولد جزو یکی از ثروتمندترین بازیگران جهان محسوب می‌شود.

ثروتمندترین بازیگران جهان

۶- شاهرخ خان

شاهرخ خان متولد ۲ نوامبر ۱۹۶۵ در دهلی نو، هند است. او در طول فعالیت خود موفقیت های زیادی را کسب کرده. از او در رسانه ها با عنوان هایی مثل پادشاه بالیوود یاد شده است. شاهرخ خان برای نقش آفرینی هایش افتخارات مختلفی کسب کرده است که اگر بخواهیم با برخی از موفقیت های او آشنا بشویم می‌توانیم به دریافت ۱۴ جایزه فیلم فیر اشاره کرد. همچنین دولت هند، نشان پادما شری و دولت فرانسه نشان هنر و ادب و لژیون دونور را به او اعطا کرده است. شاهرخ خان از نظر تعداد مخاطب و درآمد به عنوان یکی از موفق‌ترین ستاره های سینما در جهان است.

ثروتمندترین بازیگران جهان

شاهرخ خان، از ثروتمندترین بازیگران جهان، فعالیت حرفه ای خود را در اواخر دهه ی ۱۹۸۰ با حضور در چندین سریال تلوزیونی شروع کرد. در سال ۱۹۹۲ با فیلم عاشق دیوانه وار موفق شد که وارد بالیوود شود. لازم به ذکر است که بگوییم این چهره مردمی کارهای بشر دوستانه ای که شامل خدمات بهداشت و درمان و امداد به فاجعه دیدگان بوده و در ۲۰۱۱ به دلیل پشتیبانی از آموزش کودکان، جایزه از یونسکو دریافت کرد.

شاهرخ خان همچنین چندین بار در تاثیر گذار ترین افراد در فرهنگ هند قرار گرفته است، درآمد وی حدودا ۶۰۰ میلیون دلار برآورد شده است که می‌توانیم بگوییم جزو ثروتمندترین بازیگران جهان محسوب می‌شود، همچنین در سال ۲۰۰۸ نیوزویک اورا به عنوان یکی از پنجاه فرد ثروتمند در جهان معرفی کرد.

 

۷- جیمی گرتز

جیمی گرتز (Jami Gertz) متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۶۵ در شیکاگو، ایلینوی و ایالات متحده آمریکا است. وی در حرفه های بازیگری و تهیه کنندگی در صدا و سیمای آمریکا فعالیت داشته است. جیمی در سال ۱۹۸۱ با نقش آفرینی در فیلم فعالیت خود را در حرفه ی صدا و سیمای آمریکا آغاز کرد. او همچنین در عرصه ی مدلینگ فعالیت داشت و کم کم از دنیای سینما دور شد. سپس، در سریال تلوزیونی به نام (خانواده مدرن) به هنرنمایی پرداخت. جیمی گرتز با ثروتی معادل ۲ میلیارد دلار جزو ثروتمندترین بازیگران جهان به حساب می‌‎آید.ثروتمندترین بازیگران جهان

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 3 =