قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

ایرانیان همیشه توانایی ها و استعدادهای خود را در سطح ایران و جهان ثابت کرده اند. قابلیت های آن ها در دنیا بر هیچکس پوشیده نیست. در طول سال ها مردان و زنان ایرانی با وجود محدودیت های خود توانسته اند در زمینه های مختلف خود را ثابت کنند. آن ها در مهم ترین پروسه های تحقیقات، تولیدات، اکتشافات و … بسیار تأثیرگذار و موفق عمل کرده اند. همه ی ما نام افرادی همچون بیل گیتس، وارن بافت و ایلان ماسک را شنیده ایم. با این حال، بهتر است علاوه بر آن ها با موفق ترین مردان ایرانی نیز آشنا شویم. در این مقاله معرفی ای کوتاه از این ایرانیان موفق ارائه خواهیم کرد. با compro در ادامه همراه باشید.

پیر امیدیار

موفقیت روز افزون پیر از توزیع کننده‌های pez شروع شد. او در ابتدا با حراجی کوچک و جمع و جوری شروع کرد. این حراجی کوچک پس از مدتی با تلاش های فراوان پیر و همسرش تبدیل به ebay امروزی شده است. پیر در این سال ها با چالش های مختلفی رو به رو شد. اما امیدیار با تدابیر قوی و به موقع خود موفق شد که از آن ها سربلند بیرون آید. پیر امیدیار یکی از قوی ترین و موفق ترین مردان ایرانی محسوب می شود. در حال حاضر نیز او با بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارایی خالص، بزرگ ترین سهامدار این شرکت است.

موفق ترین مردان ایرانی

پیر متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ میلادی در پاریس است. او در خانواده ای ایرانی با پدر و مادر ایرانی خود بزرگ شده است. پیر یکی از قوی ترین کارآفرینان و مهندسان نرم افزار محسوب می شود. از او با نام میلیاردر فرانسوی_آمریکایی نیز یاد می شود. امیدیار بنیان گذار و رئیس هیئت مدیره‌ی eBay است. او در سن ۳۱ سالگی با خالص دارایی ۲۱.۸ میلیارد دلار از طرف مجله ی فوربس به عنوان بیست و چهارمین فرد ثروتمند معرفی شد. او در طول این سال ها موفق به کسب جوایز و دستاوردهای مختلفی شده است. پیر همیشه به عنوان یکی از موفق ترین مردان ایرانی در ذهن‌ها باقی خواهد ماند. برای آشنای بیشتر با این ثروتمند روی پیر امیدیار کلیک کنید.

بابک بختیاری

بابک یکی از افراد سرسخت مسیر موفقیت است. او بارها در این مسیر شکست خورد ولی هیچوقت عقب نشینی نکرد. او پیش از ورشکستی خانواده نیز به دنبال کسب درآمد بود. بختیاری زمانی که تنها ۷ سال داشت در مدرسه خوراکی ها و میان وعده‌های کوچک می‌فروخت. بابک بختیاری پیش از موفقیت به کارهای مختلفی مشغول بوده است. او حتی در سال ۱۳۷۵ در یک ساندویچ فروشی مشغول به کار بود.

موفق ترین مردان ایرانی

بابک بختیاری به عنوان یکی از ثروتمندترین و موفق ترین مردان ایرانی شناخته می شود. پیش از اینکه بابک موفق به راه اندازی آیس پک شود بارها شکست خورد. برای مثال او رستورانی را افتتاح کرد؛ اما پس از مدتی در آن ناکام ماند. او حتی پیش از موفقیت روانه ی زندان نیز شد. در آخر در سال ۱۳۸۵ زمانی که ۲۹ سال داشت اولین شعبه ی خود را تأسیس کند. او با اجاره‌ی مغازه‌ای در شمال تهران، خیابان نیاوران مشغول به کار شد. برای آشنایی با این مرد ایرانی روی بابک بختیاری کلیک کنید.

ژان بقوسیان؛ یکی از موفق ترین مردان ایرانی

ژان بقوسیان در سال ۱۳۵۵ در مجیدیه ی تهران متولد شده است. او مدرک فوق لیسانس الکترونیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دارد. ژان پس از دریافت این مدرک سمت رشته‌ی بازاریابی رفت. در نهایت او موفق به دریافت مدرک MBA بازاریابی از WWS مالزی شد. در حال حاضر او در این موسسه درس Advanced Marketing را در دوره‌ی MBA آموزش می دهد. ژان بقوسیان از بهترین‌های بازاریابی در ایران است. او تا به امروز ۸ کتاب نوشته و ۳۰ مورد ترجمه و منتشر کرده است.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

موفق ترین مردان ایرانی

ژان بقوسیان به عنوان یکی از موفق ترین مردان ایرانی شناخته شده است. در سال ۱۳۸۷ سایتی را با عنوان مدیر سبز راه اندازی کرد. او از سنین پایین به بازاریابی علاقه ی زیادی داشت. در نهایت موفق شد در این سایت به آموزش بازاریابی بپردازد. یکی از دلایل موفقیت ژان این بود که عملکرد او به مطالعه ی کتاب های بازاریابی محدود نمی شد. او بر خلاف بسیاری از افراد به این کتاب ها عمل می کرد. ژان بقوسیان کتاب های بازاریابی را ترجمه و بومی‌سازی می کند. سپس، اصول و نکات آن ها را در ایران پیاده سازی می کرد.

برای آشنایی بیشتر با این مرد موفق روی ژان بقوسیان کلیک کنید.

امید کردستانی؛ یکی از موفق ترین مردان ایرانی

آقای کردستانی یکی از ثروتمندترین مردان ایرانی است. امید در شرکت گوگل به عنوان نائب‌رئیس ارشد بخش فروش و عملکرد جهانی فعالیت می کند. او بیش از ۱۲ سال در زمینه فناوری سطح بالا در شرکت‌های قوی اینترنتی مانند نت‌اسکیپ سابقه‌ دارد. علاوه بر این، او به عنوان نائب‌رئیس بخش توسعهٔ کسب و کار و فروش نیز در این شرکت فعالیت می کند. او در این زمینه عملکرد خوبی از خود نشان داده است. او موفق شد بازده مالی وب‌گاه نت‌اسکیپ را در طول ۱۸ ماه به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به این صورت که بازده مالی را از ۸۸ میلیون دلار در سال به بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در سال رساند.

موفق ترین مردان ایرانی

امید کردستانی به عنوان یکی از موفق ترین مردان ایرانی شناخته می شود. پس از این او فعالیت خود را در نت‌اسکیپ در بخش فروش اُئی‌ام (OEM) آغاز کرد. کردستانی به مدت ۴ سال در این شرکت فعالیت داشت. او مسئول برقراری ارتباطات تجاری با شرکت‌های قوی و بزرگ را به عهده گرفته بود. برخی از این شرکت ها عبارتند از ای‌بِی، سیتی‌بانک، آمریکن‌آن‌لاین، آمازون، تراولاسیتی، اینتل و اکسایت. کردستانی پیش از شروع کار در شرکت‌هایی نظیر ۳DO, Go و هیولت پکرد فعالیت کرده است. بخش هایی همچون بازاریابی، مدیریت محصول و توسعهٔ کسب و کار.

سخن آخر

همانطور که می دانید استعداد و توانایی های ایرانیان زبانزد جهانیان است. موفق ترین مردان ایرانی در ایران و دنیا شناخته شده‌اند. عملکرد آن ها سرلوحه ی افراد بسیاری می باشد. هر یک از این افراد بارها شکست خورده اند. با این حال هیچ یک از آن ها عقب ننشسته‌ است. آن ها بار دیگر پر قدرت‌تر از پیش شروع کرده اند. شما نیز برای رسیدن به موفقیت و هدف خود باید تلاش کنید . در این مسیر همیشه هدف خود را به یاد داشته باشید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 23 = 25