توصیه های افراد موفق

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

بسیاری از افرادی که در راه موفقیت هستند بارها و بارها با سؤال های مختلف مواجه می‌شوند. در راه موفقیت چالش‌های بسیاری وجود دارد. شما نیز حتما در این راه با چراها و مسائل مختلفی مواجه شده‌اید. یکی از رازهای موفقیت این است که باید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید. بسیاری از بزرگان و افراد موفق این مسیر را طی کرده‌اند. آن ها از این مسیر تجربه‌ها کسب کرده‌اند و درس‌ها آموخته‌اند. شما نیز برای رسیدن به هدف خود بهتر است از تجربه‌های آن ها استفاده کنید. توصیه های افراد موفق در این مسیر به شما تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

در عصر اطلاعات و دنیای داده‌ها دیگر جایی برای تجربه‌ی همه چیز وجود ندارد. اگر شما بخواهید خود به تنهایی همه چیز را در این مسیر تجربه کنید و بیاموزید دو حالت پیش روی شما خواهد بود. ممکن است هیچ‌گاه به موفقیت نرسید و یا خیلی دیرتر از زمانی که باید به هدفتان برسید. زمانی که می‌توانید با استفاده از این توصیه‌ها زودتر به تارگت خود برسید چه لزومی به این کار دارد؟ چرا باید با انجام چنین کاری خودتان را عقب اندازید؟ در این مقاله در compro با ما همراه باشید تا با چند مورد از تأثیرگذارترین توصیه های افراد موفق آشنا شوید.

توصیه ها افراد موفق

فهرست مقاله

توصیه های ایلان ماسک

ایلان ماسک یکی از 10 فرد تأثیرگذار حوزه ی فناوری است. او در سال 2021 به عنوان دومین ثروتمند جهان شناخته شد. توصیه های این فرد موفق و ثروتمند در مسیر موفقیت برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

توصیه های افراد موفق؛ انتقادات را با آغوش باز بپذیرید

بسیاری از کارآفرینان تازه کار همیشه به دنبال تعریف و نظرات مثبت هستند. البته نظر ایلان ماسک بر این نیست که تعریف و تمجید چیز بدی است. نظر او این است که تعریف و تمجید نمی‌تواند جهت پیشرفت کمپانی تازه‌کار تأثیرگذار باشد. این انتقادات هستند که می‌توانند جهت پیشرفت شما کارساز باشند. انتقادات منبعی رایگان و در دسترس هستند که به تقویت خدمات و محصولات شما منجر خواهند شد. به گفته‌ی ایلان ماسک عمل کرده و از انتقادات با آغوش باز استقبال کنید.

توصیه های افراد موفق؛ از ریسک کردن نترسید

یکی از توصیه های همیشگی ایلان ماسک به جوانان این است که قبل از تعهدات بزرگسالی ریسک کنید. او همیشه می‌گوید در این دوران حداقل یک بار کاری جسورانه انجام دهید. او می‌گوید: دوران جوانی دوران خطرپذیری است. از آنجایی که مسئولیت زیادی ندارید ریسک کردن برای شما ساده‌تر خواهد بود. زمانی که در دوران بزرگسالی هستید، به واسطه‌ی مسئولیت‌ها کمتر سراغ ریسک خواهید رفت. در نتیجه از این دوران به خوبی استفاده کنید.

برای دسترسی به توصیه های بیشتر ایلان ماسک به مقاله‌ی توصیه‌ های ایلان ماسک برای کارآفرینان جوان مراجعه کنید.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

توصیه های افراد موفق

توصیه های بیل گیتس

ویلیام هنری گیتس توسعه‌ دهنده‌ی نرم افزارها، سرمایه‌گذار، نویسنده، خیر و از بازرگانان بزرگ آمریکا است. او از بنیان گذاران شرکت مایکرو سافت و ثروتمندترین افراد جهان می‌باشد. حتما از توصیه‌های این بازرگان آمریکایی پرتجربه استفاده کنید.

توصیه های افراد موفق؛ اشتباه خود را بپذیرید

قرار نیست کسی غیر از شما مسئولیت اشتباهات و خطاهای شما را بپذیرد. اشتباه کردن مختص فقط شما نیست. هر کس در این زندگی اجازه ی خطا کردن دارد. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانید از اشتباهات خود درس بگیرید. به گفته ی بیل گیتس: اینکه اشتباه می‌کنید تقصیر والدین شما نیست، به جای اینکه در رابطه با آن ها غر بزنید از آن ها درس بگیرید.

توصیه های افراد موفق؛ صبور باشید

این تفکر که پس از ورود به بازار کار تلاش و زحمات شما سریعا به نتیجه برسد غیرممکن است. اگر چنین تفکری دارید هر چه سریع‌تر از آن دست بردارید. برای رسیدن به هدف مورد نظر خود باید صبور باشید. گاهی لازم است چندین سال تلاش کنید تا به نتیجه‌ی مورد نظر خود برسید.

توصیه های بیشتر این بازرگان بزرگ را در مقاله‌ی ۱۰ درس موفقیت از بیل گیتس خواهید یافت.

توصیه های افراد موفق

توصیه های مارک زاکربرگ

زاکر برگ یکی از جوان ترین میلیاردهای جهان می‌باشد. او در سن 27 سالگی موفق به بنیان گذاری شرکت فیسبوک شد. توصیه‌ها و دروس موفقیت این میلیاردر جوان در مسیر موفقیت برای شما بسیار کارساز خواهد بود.

در شرایط سخت خونسرد باشید

یکی از مهمترین توصیه های ایلان ماسک حفظ خونسردی است. یک کار آفرین موفق باید توانایی حفظ خونسردی خود را در دشوار سخت داشته باشد. خشم و تصمیمات احساسی شما مسیر موفقیت شما را دشوار خواهد کرد. در صورتی که نتوانید تصمیمات منطقی و درست بگیرید شکست خواهید خورد. رعایت این نکته برای بهبود شما و کارمندانتان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

توصیه های افراد موفق؛ به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید باشید

همانطور که می‌دانید در عصر اطلاعات جایی برای ندانستن نیست. همیشه در این عصر مهارت و درسی برای یادگیری وجود دارد. سعی کنید در طول زندگی خود همیشه به دنبال یادگیری باشید. یادگیری مهارت ها و توانایی های جدید برای شما بسیار کارآمد خواهد بود. مهارت هایی نظیر یادگیری نرم افزار، یادگیری زبان‌های خارجی و فنون مدیریت و بازاریابی در این عصر بسیار کارآمد می‌باشند. مارک زاکربرگ نیز از همان کودکی به دنبال کسب مهارت های جدید و به دردبخور بوده است. همین مهارت ها او را تبدیل کارآفرین اینترنتی امروز کرد.

برای آشنایی با دیگر دروس موفقیت او به مقاله ی ۷ مهارت زندگی که باید از مارک زاکربرگ بیاموزید مراجعه کنید.

توصیه های افراد موفق

توصیه های دن لاک

دن لاک یکی از تازه‌کارترین کارآفرینان محسوب می‌شود. او از تاجران میلیونری است که با تلاش و کوشش توانسته به جایگاه امروزی خود برسد. مهارت و توصیه های این بازرگان بزرگ برای موفقیت بسیار مفید و کارآمد خواهند بود.

توصیه های افراد موفق؛ پول ارزشمند است

یکی از نکات مهمی که قبل از هر چیز باید آن را به خوبی درک کنید ارزش پول است. پول بسیار ارزشمند می‌باشد. دن لاک می‌گوید رد طول روز حتما با شعارهای نظیر پول خوشبختی نمی‌آورد، پول نمی‌تواند عشق را بخرد و شعاراتی از این قبیل مواجه شده‌اید. دن لاک معتقد است شاید پول نتواند عشق را بخرد ولی موقعیتی را برای شما فراهم خواهد که بتوانید عزیزانتان را از نظر شادی و خوشبختی به خوبی تأمین کنید. این توصیه نه فقط برای کارآفرینان و برای همه‌ی انسان ها کار آمد می‌باشد.

توصیه های افراد موفق؛ خودت را برای اتفاقات غیرمنتظره آماده کن

در بازار کار و تجارت هر لحظه ممکن است اتفاقات جدیدی رخ دهد. در این لحظات هیچ کاری از شما برای جلوگیری از آن ها بر نخواهد آمد. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید داشتن برنامه ریزی است. شما باید آمادگی داشته باشید که در صورت وقوع اتفاقات بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید. مهارت‌هایی نظیر ارتقای مهارت‌، کتاب خواندن، یادگیری و برنامه ریزی می‌تواند بر روی قدرت مدیریت در شرایط غیرمنتظره تأثیرگذار باشد.

برای اطلاع از دیگر توصیه های تأثیرگذار و مفید این تاجر موفق به مقاله‌ی ۷ درس از دن لاک که زندگی شما را تغییر می‌دهد مراجعه کنید.

سخن آخر

سعی کنید در طول مسیر موفقیت خود از توصیه ها و مهارت‌های بزرگان باتجربه استفاده کنید. این مهارت ها به شما برای سریع تر رسیدن به هدفتان کمک خواهند کرد. این افراد برای رسیدن به موقعیت کنونی خود سال های سال با استقامت تلاش کرده‌اند. از آن ها درس بگیرید و بهترین عملکرد را از خود اجرا کنید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 71 = 76