هر چند سال شاهد ظهور جنبش بازاریابی جدیدی هستیم، اما بازاریابان باتجربه میدانند که این زمان، متفاوت از زمانهای قبل است؛ نه فقط قوانین، بلکه خود مشتریان تغییر کردهاند.نسل چهارم بازاریابی، چارچوب گستردهای را مبتنی بر چشمانداز دنیای واقعی از چیزی که مصرفکننده در حال حاضر است و آنچه فردا خواهد بود، ارائه میکند.
امروز، مشتریان زمان و توجه کمی را به برند شما اختصاص میدهند –و آنها در هر مرحلهای از مسیرشان توسط گزینههای زیادی احاطه میشوند. شما باید مقاومت کنید، توجه آنها را جلب نمایید و پیامی که آنها میخواهند گوش فرا دهند را ارسال کنید. این کتاب به پویاییهای قدرت در حال انتقال، پارادوکسهای حاصل از ارتباطات و خردهفرهنگهای تاثیرگذار میپردازد که مصرفکننده فردا را شکل خواهند داد. این تغییرات اساسهایی برای نشان دادن چرایی ضرورت نسل چهارم بازاریابی برای بهرهوری هستند و این کتاب نشان میدهد که چطور آن را برای وضعیت امروز برند خود به کار ببرید.
با همراهی پیشروان کسب و کار ؛ کشتی بادبانی کسب و کار خود را در تلاطم امواج بازار با انگیزه و لذت تا مقصد مطلوب رهبری کنید.
کاربرد هوش مصنوعی AI در بازاریابی داده محور (کسب و کار هوشمند) BI
امروزه دانش و ایده می تواند که با نیروی کم، قدرت عظیم تولید کند.
از بین تستها و پرسشنامههایی که برای سنجش افسردگی تهیه شده است، پرسشنامهی افسردگی بک…
از بین تستها و پرسشنامههایی که برای سنجش افسردگی تهیه شده است، پرسشنامهی افسردگی بک…
برای موفقیت خود و معرفی خود به دیگران نیاز دارید که خود را بهتر بشناسید.…
مدل جهانی دیسک DISC در دنیا بهعنوان یکی از معتبرترین ابزارهای ارزیابی، بهبود و توسعه…