دن لاک

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

دن لاک یک کارآفرین میلیونر، سرمایه گذار، سخنران، مشاور، نویسنده کتاب، YouTuber، متخصص فروش و یکی از برجسته ترین کارشناسان جهان در بازاریابی اینترنتی است. او متولد 24 نوامبر 1981 میلادی می باشد. دن در شهر هنگ کنگ، در کشور چین متولد شده است. این کارآفرین موفق یکی از بهترین و قوی ترین کارشناسان بازاریابی اینترنتی می باشد. او علاقه ی بسیار زیادی به آموزش افراد در زمینه های مختلف سرمایه گذاری و کسب درآمد دارد. لاک ویدئوهای آموزشی بسیار مناسبی دارد که می توانند به افراد در دنیای بازاریابی و سرمایه گذاری خیلی کمک کنند. در این مقاله ی compro قرار است با بیوگرافی این میلیونر خود ساخته آشنا شویم.

فهرست مقاله

جوانی دن لاک

لاک متولد شهر هنگ کنگ، در کشور چین است. او هیچ خواهر برادری ندارد و تنها فرزند خانواده می باشد. او متاسفانه کودکی شاد و خوبی نداشت. دن و مادرش در 14 سالگی برای داشتن زندگی بهتر از هنگ کنگ به کانادا مهاجرت کردند. پدر او آن ها را ترک کرد و تصمیم داشت در هنگ کنگ بماند. دن 16 سال داشت که پدر و مادرش از یک دیگر طلاق گرفتند. طولی نگشید که پدر او مالش را از داد و ورشکست شد. همین باعث شد که او تصمیم بگیرد هر چه سریع تر کار کردن را آغاز کند تا از بار مادر ش کم شود.

دن لاک

دوران تحصیل و جوانی

دن لاک دبیرستان خود را در ونکوور گذرانده است. لاک در دوران دبیرستان مورد آزار و اذیت هم مدرسه‌ای‌هایش قرار می‌گرفت. زمانی که آن ها به کانادا رفتند به زبان انگلیسی مسلط نبودند. مادر او برایش یک دیکشنری 100 دلاری گرفته بود که زودتر زبان را یاد بگیرد. او می گوید در مدرسه آن ها را شکستند. با این حال او از یادگیری زبان دست بر نداشت. او برای اینکه مادرش متوجه این اتفاق نشود تمامی تمرکز خود را بر روی زبان انگلیسی گذاشت. در نهایت، دن تمامی تلاش خود را روی طی 6 ماه موفق به تسلط به این زبان شد. علاوه بر آزارهای مدرسه، لاک در این دوران به دلیل جدایی والدین خود و ورشکستگی پدرش سختی زیادی کشید. او پس از پایان دوران دبیرستان، به کالج داگلاس در نیو وستمینستر کانادا پیوست.

پس از مدتی دن، پدر خود را بر اثر بیماری از دست داد. او در حال حاضر در این باره بسیار ناراحت است. او می گوید:« زمانی که پدرم مریض بود من توان مال فعلی خود را نداشتم. در نتیجه، نتوانستم برایی درمان اون امکانات کافی و لازم را تهیه کنم.» او در ادامه می گوید: «زمانی که مادرم به سرطان مبتلا شد خوشبختانه من توان خوبی داشتم. توانستم بهترین امکانات را برایش فراهم کنم و حال او کنار من است.»

دن لاک

مشاغل و فعالیت های دن لاک

او در اولین مشاغل خود در یک تحویل روزنامه کار می کرد، لباس می شست. علاوه بر این ها، او مجبور بود برا تأمین نیازهای خود به مشاغل پاره وقت نیز مشغول شود. پس از مدتی او تصمیم گرفت که کسب و کار خود را راه اندازی کند. دن از کودکی آرزو تاجر بودن را در سر می‌پروراند. دن تا قبل از موفقیت 13 بار در کسب و کارهای مختلف خود شکست خورد. او تا آن زمان 150،000 دلار بدهکار شده بود. در حال حاضر لاک در این باره می گوید:«با توجه به آمار و ارقام، طی 10 سال اول 96 درصد کسب و کارها ممکن است با شکست مواجه شوند.»

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

در آن زمان با مربی خود آلن ژاک آشنا شد. دن لاک می گوید که زندگی او بعد از آشنایی با مربی اش آلن ژاک به شکل قابل توجهی تغییر کرد. بعدها او زیر نظر ژاک آژانس تبلیغاتی یک نفره ای را راه اندازی کند. او با راه اندازی این کار توانست برای اولین بار طعم موفقیت را بچشد. او بعدها مشاغل دیگری نظیر Quick Turn Marketing International، Ltd را تأسیس کرد.  در آخر دن در 27 سالگی، اولین یک میلیون دلار خود را به دست آورد و تبدیل به یک میلیونر خود ساخته شد.

دن از راه ها و شرکت های مختلف درآمد مالی زیادی دارد. در حال حاضر دن از مشاورانی است که 10 هزار دلار در ساعت کار می کند. او 15 کتاب دارد و دوره های آموزشی و سخنرانی متعددی را برگزار می کند. اولین دلیل محبوبیت او به دلیل راه اندازی سایت Closers.com است. این سایت در زمینه ی فروش محصولات لاکچری و گران قیمت فعالیت دارد. همچنین، حدودا 1.5 میلیون نفر کانال یوتیوب لاک را دنبال می کنند. حتی در مواردی ویدیو های او تا 77 میلیون بار دیده شده اند.

دن لاک و مجلات

لاک تا به حال دو بار در برنامه تداکس (TEDx) سخنرانی کرده است. علاوه بر این مجلات و روزنامه هایی نظیر Fox News، CBS، Entrepreneur  Magazine، NBC، abc، USA Today، Barnes&Noble، UBC، Concierge و Jetset Magazine از او نام برده اند. دن بیشتر از 12 سال سابقه کار در سمینارها و کارگاه های چند روزه دارد. همچنین، او بیش از 300 دوره، ده ها میلیون از دوره ها و وبینارها نیز عرضه کرده است. سبک منحصر به فرد او باعث شده محبوبیت زیادی بین افراد داشته باشد. در حال حاضر دارایی خالص او حدودا 74.5 میلیون دلار تخمین زده شده است.

کتاب هایی که نوشته است

دن لاک تا به امروز تعداد زیادی کتاب در مورد بازاریابی و فروش محصولات نوشته است. برخی از آن ها عبارتند از:

1- F.U. Money: تکنیک های کسب درآمد؛ این کتاب برترین کتاب دن است

2-Influence  (اینفلوئنس): 47 تکنیک روانشناختی برای انگیزه ورسیدن به اهداف خود

3-Email Marketing Madness  (جنون ایمیل بازاریابی): چه کنیم که مخاطبان ما ایمیل ها را باز کنند

4-Instant Information Products  (اطلاعات فوری محصولات): راه های رسیدن به درآمد از ایده های اطلاعات محصول در کمتر از 60 روز

5- Instant eBook Publishing (انتشار فوری کتاب الکترونیک) : بهترین روش فروش کتاب الکترونیک در کمتر از 21 روز

dan lok

زندگی شخصی دن لاک

دن در سن 26 سالگی برا اولین بار با زنی 21 ساله به نام نام جنی لی ازدواج کرد. در حال حاضر 10 سال شده که این دو با یکدیگر ازدواج کرده اند. جنی فقط همسر او نیست؛ امروز او شریک دن در تجارت و سرمایه گذاری نیز می باشد. جنی بیشتر زندگی خود را کشور چین سپری کرده است. در نتیجه، او با قوانین و اصول فروش و بازاریابی این کشور آشنایی بیشتری نسبت به لاک دارد. به همین دلیل مدیریت امور شرکت هایی به عهده جنی است.

او و همسرش امروز در یوتیوب سریال های ویدیویی با نام Alpha Man Smart Woman (مرد اول، زن هوشمند) را تولید کرده اند. موضوع این مجموعه های سریالی روابط سالم، ازدواج و تاثیر آن در موفقیت تجاری و کاری است.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 6 =