جوان ترین زنان میلیاردر جهان

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

اگر همین الان یک میلیارد دلار داشتید با آن چکار می‌کردید؟ اولین چیزی که می‌خریدید چه بود؟ از شغلتان استعفا می‌دادید؟ سرمایه گذاری می‌کردید؟ همه پولتان را صرف خوش‌گذرانی می‌کردید؟ احتمالاً افرادی که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم روزانه با این سوالات مواجه می‌شوند. آیا کسی هست که رویای میلیاردر شدن را در سر نپرورانده باشد؟ برای دخترانی که در این مقاله از آن‌ها صحبت می‌کنیم، میلیاردر شدن تنها یک رویا نیست. در ادامه مطلب شما را با چندین دختر خوش‌شانس و بعضاً تلاشگر آشنا می‌کنیم که علی‌رغم قرار داشتن در اوج جوانی‌شان، احتمالاً نیازی به کار و تلاش نخواهند داشت. جوان ترین زنان میلیاردر جهان به لطف ارث، تلاش یا هر دو به نمونه‌هایی از موفقیت و رفاه تبدیل شده اند.

فهرست مقاله

۱- کایلی جنر (Kylie Jenner)

کایلی جنر احتمالاً یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد در لیست جوان ترین خانم های میلیاردر جهان است. کایلی جنر از معدودترین سلبریتی‌ها و جوان‌ترین زن میلیاردر جهان است. او کوچکترین عضو از خانواده مشهور کارداشیان‌ها و ثروتمندترین در میان خواهرانش است. او بخش عمده ثروت یک میلیاردی خود را مدیون فروش سهام شرکت لوازم آرایشی خود است. برند آرایشی Kylie Cosmetics در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد و فروش بی‌نظیر محصولات آن، کایلی را به جایگاه کنونی رساند.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۲- الیزابت فورت ونگلر (Elisabeth Furtwaengler)

دومین نفر در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان، الیزابت فورت ونگلر است. الیزابت یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد لیست ماست. پدر این میلیاردر جوان Hubert Burda، مدیر عامل کمپانی رسانه‌ای Hubert Burda Media است. این کمپانی یکی از بزرگترین گروه‌های رسانه‌ای آلمان و کل اروپا است. مادر وی نیز بازیگر آلمانی، Maria Furtwaengler  است. الیزابت در حال حاضر مالک ۲۵% از سهام کمپانی Hubert Burda Media بوده و جوانترین عضو هیئت‌مدیره این شرکت به شمار می‌آید. ثروت وی حدود ۱٫۳ میلیارد دلار است.

۳- لینسی تورس (Lynsi Torres)

رستوران‌ها و فست‌فودهای زنجیره‌ای بسیاری در جهان وجود دارند. یکی از جوان ترین زنان میلیاردر جهان ثروت خود را از این طریق به دست آورده است. لینسی تورس مالک و تنها وارث In-N-Out Burger است. اگرچه خود وی مؤسس این کمپانی نبوده است؛ اما در حال حاضر تصمیم گیرنده اصلی است. بخش عمده سهام این شرکت به نام لینسی بوده و پس از به ارث بردن کمپانی از پدرش اداره آن نیز بر عهده وی بوده است. این کمپانی در اصل توسط پدربزرگ او تأسیس شده بود و اکنون عامل ثروت ۱٫۱ میلیارد دلاری تورس است.

۴- مری کیت و اشلی اولسن (Mary Kate and Ashley Olsen)

اگر از طرفداران فیلم‌های مارول باشید، احتمالاً اسم الیزابت اولسن را شنیده اید. مری‌کیت و اشلی اولسن، خواهران دوقلوی این بازیگر معروف و چهارمین نام در لیست ما از جوان ترین زنان میلیاردر جهان اند. ثروت هر یک از این دو ۱٫۱ میلیارد دلار است. مری کیت و اشلی در سنین کودکی و نوجوانی به عنوان بازیگر فعالیت داشتند؛ هرچند این شغل ادامه پیدا نکرد. این دو خواهر کسب و کار فشن خود را راه‌اندازی کردند. امپراطوری فشن آن‌ها هر ساله بیشتر و بیشتر رشد کرده و سبب افزایش ثروتشان می‌شود.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

۵- کرولین هیگن (Caroline Hagen Kjos)

میلیاردر ۳۶ ساله با ثروت ۲٫۱ میلیارد دلاری یکی دیگر از افرادی است که ثروت خود را از طریق ارثیه به دست آورده است. اگرچه، او تنها به ارث بردن امپراطوری Canica AS  قانع نبود. کرولین به عنوان رئیس کمپانی اداره آن را به عهده گرفت و موفقیت بسیاری برای شرکت به همراه داشت. او اخیراً مالکیت بیشترین درصد از سهام کمپانی را به دست آورد. این سهام به ثروت کلی او افزوده و وی را به یکی از جوان ترین زنان میلیاردر جهان تبدیل کرده است. در حال حاضر کمپانی او به دنبال ادغام با گروه ICA و خرده‌فروشی Dutch است.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۶- لیزا درکسل مایر (Lisa Draexlmaier)

این میلیاردر ۳۰ ساله با ثروت ۱٫۷ میلیارد دلاری خود توانسته است در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان قرار بگیرد. لیزا و پدرش یکی از بزرگترین کمپانی‌های قطعات اتومبیل را اداره می‌کنند. این کمپانی Draexlmaier Group نام داشته و در آلمان واقع شده است. این دختر جوان تنها مالک کمپانی است. شرکت وی با کمپانی‌هایی مانند بی ام دبلیو، آئودی، کادیلاک، پورشه، تسلا، مازراتی و مرسدس بنز همکاری دارد. لیزای به کار کردن در این کمپانی ادامه داده و نام خود را در لیست میلیاردرهای جوان تثبیت می‌کند.

۷- ویتنی وولف هرد (Whitney Wolfe Herd)

مورد بعد در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان ویتنی وولف هرد با ثروت ۱٫۵ میلیارد دلار است. شاید اسم اپلیکیشن bumble را شنیده باشید یا حتی از کاربران آن باشید. این دختر جوان میلیاردر، یکی از بنیان‌گذران bumble است. این اپلیکیشن مدتی کوتاه پس از آغاز به کار با محبوبیت بسیار بالایی رو به رو شد. اخیراً این کمپانی توانسته است به سرمایه کلی ۱٫۵ میلیارد دلار برسد. به علاوه، سهام این شرکت حدود ۶۷% افزایش را تجربه کرده است. یکی از مزایای این اپلیکیشن افزایش آزادی زنان و کاهش میزان پیام‌های ناخواسته به آن‌ها است.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۸- الکساندرا و کاتارینا اندرسن (Alexandra and Katharina Andersen)

کاترینا اندرسن با ثروت ۱٫۱ میلیارد دلاری خود در زمره جوان ترین زنان میلیاردر جهان قرار گرفته است. او و خواهرش هر دو از جمله میلیاردرهای جهان به شما می‌آیند. کاترینا یک مؤسسه سرمایه‌گذاری را اداره می‌کند. الکساندرا نیز مانند خواهرش در زمینه سرمایه گذاری فعال است. این دو خواهر فرزندان Johan Andresen، بنیان‌گذار Ferd اند. تمول پدر آن‌ها سبب شده است آن‌ها بتوانند حتی بدون یک روز کار کردن، زندگی کاملاً مرفه و بدون مشکلی را تجربه کنند.

هر یک از این دو خواهر مالک حدود ۴۲ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری پدرشان هستند. پدر آن‌ها سرمایه اولیه خود را از طریق سرمایه‌گذاری در کمپانی‌های تنباکو به دست آورد و سپس فعالیت خود را به تمام بازار سهام گسترش داد. این شرکت مالک سهام‌ شرکت‌های مالی مختلف، تولیدکنندگان اسکاندیناویایی و مؤسسات تکنولوژی است.

۹- ایوا ماریا براون لئودیک (Eva Maria Braun Luedicke)؛ جوان ترین زنان میلیاردر جهان

ایوا ماریا براون لئودیک یکی دیگر از دختران خوش‌ شانس و پولدار جهان است. او بخش عمده ثروت خود را به وسیله تکنولوژی‌های پزشکی به دست آورده است. در حقیقت، ایوا ماریا براون لئودیک در حال حاضر مالک ۱۲ درصد از سهام غول خدمات پزشکی آلمان به نام B. Braun Melsungen است. این کمپانی به عنوان یک گروه کوچک داروخانه‌ای شروع به کار کرد و اکنون بیش از ۶۴۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

محصولات این شرکت شامل لوازم تزریقی، ابزار جراحی و … می‌شوند. البته این تنها منبع درآمد و سرمایه وی نیست. او چندین سرمایه‌گذاری جزئی در زمنیه تحقیقات پزشکی مختلف نیز انجام داده است. در حال حاضر ثروت او حدود ۱٫۲ میلیارد دلار محاسبه شده و وی را در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان قرار داده است.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۱۰- آنا کاسپرزاک (Anna Kasprzak)

آنا کاسپرزاک به همراه مادرش Hanni و برادرش Andre یک کسب و کار کفش را اداره می‌کنند. این تولید کننده دانمارکی کفش بزرگترین مرکز تولیدی بوده و محصولات خود را به حدود ۹۰ کشور جهان ارسال می‌کند. ثروت یک میلیارد دلاری وی او را در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان قرار داده است. کمپانی شناخته شده ECCO بیش از ۲۲۰۰ برنامه مختلف و چندین وب‌سایت مختلف دارد.

پدربزرگ وی، Late Karl Toosbuy مؤسس و بنیان‌گذار این کمپانی بود. به علاوه، آنا یک سوارکار رشته سوارکاری نمایشی است. او در المپیک ریو دو ژانیرو شرکت کرد و در مقام چهاردهم قرار گرفت.

۱۱- شارلوت کاسیراگی (Charlotte Casiraghi)

می‌توان گفت که شارلوت در گهواره‌ای از طلا به دنیا آمد. او به عنوان عضوی از خانواده سلطنتی موناکو، از روز اول متمول بود. البته این موضوع سبب نشد که او به دنبال حرفه خود به عنوان مدل و بشر دوست نرود. او در دانشگاه سوربن در رشته فلسفه تخصیل کرده است و بیش از هرچیزی به عنوان چهره تبلیغاتی گوچی و ادیتور مجله Above شناخته می‌شود. ثروت کنونی او حدود ۵٫۷ میلیارد دلار بوده و یکی از جوان ترین زنان میلیاردر جهان است.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۱۲- آماندا هیرست (Amanda Hearst)

اگر تا کنون اسم شرکت Hearst به گوشتان نخورده است، بگذارید توضیح کوتاهی به شما بدهیم. آن‌ها مالک Cosmopolitan، Esquire، نیمی از A&E Networks و ۲۰ درصد از ESPN اند. پس می‌توان نتیجه گرفت که آن‌ها کمپانی عظیمی محسوب می‌شوند و آماندا هیرست وارث این امپراطوری است. او در آغار به دنبال حرفه مدلینگ رفت؛ اما در ادامه مسیر خود را تغییر داد. ثروت او حدود ۸٫۷ میلیارد دلار است.

۱۳- یانگ هوئیان (Yang Huiyan)

یانگ نه تنها به عنوان یکی از جوان ترین زنان میلیاردر جهان شناخته می‌شود؛ بلکه ثروتمندترین زن آسیا نیز محسوب می‌شود. پس از اینکه پدرش، Yang Guoqiang حدود ۷۰ درصد از سهام Country Garden Holdings را در ۲۰۰۷ به او منتقل کرد، هوئیان به شکل شگفت‌انگیزی ثروتمند شد! او در حال حاضر یکی از افراد شناخته شده در زمنیه املاک است. ثروت او چیزی حدود ۲۱٫۲ میلیارد دلار محاسبه می‌شود.

جوان ترین زنان میلیاردر جهان

۱۴- جنیفر گیتس (Jennifer Gates)

در میان تمام افرادی که تا کنون معرفی کردیم، جنیفر گیتس یکی از پولدارترین اشخاص در لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان است. اگر از اسم او متوجه نشده‌اید در مورد چه کسی صحبت می‌کنیم، باید بگوییم او دختر بیل‌ گیتس و ملیندا گیتس است. جنیفر وارث بخش قابل توجهی از سرمایه ۱۱۰ میلیارد دلاری بیا گیتس است که حدود ۲۵ میلیارد محاسبه شده است. به علاوه، او یک سوارکار حرفه‌ای و فارق‌التحصیل از دانشکده پزشکی در دانشگاه استنفورد در ۲۰۱۸ است.

۱۵- وانیشا میتال بهاتیا (Vanisha Mittal Bhatia)

اگرچه دختر بیل‌گیتس با ثروت ۲۳ میلیاردی خود یکی از ثروتمندترین‌ها است؛ اما وانیشا میتال در صدر لیست جوان ترین زنان میلیاردر جهان قرار دارد. او بیش از تصورات ما پول دارد؛ اما علیرغم این موضوع، زندگی بی سر و صدایی را دنبال می‌کند. او فرزند Lakshmi N. Mittal رئیس و مدیرعامل غول تولید استیل، ArcelorMittal است. او نه تنها دختر یکی از معروف‌ترین میلیاردرهای هندی است، بلکه با Amit Bhatia بانکدار ثروتمند هندی نیز ازدواج کرده است. وانیشا فارق‌التحصیل از دانشکده بیزینس اروپایی در دانشگاه لندن است.

جمع بندی

در این مقاله با ثروتمندترین زنان کم سن و سال آشنا شدیم. این بانوان تعدادی از موفق ترین زنان جهان در زمینه های مختلف هستند. تعدادی از آن ها برای موفقیت نیازی به پول و یا ارث خانواده نداشته اند. آن ها خودساخته بوده و با تلاش و زحمات خود به این جایگاه رسیده اند. زنان ایرانی نیز در این میان جایگاه ویژه ای دارند. موفق ترین زنان ایرانی نیز در بین ثروتمندترین زنان جهان قرار دارند.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 53 = 59