توری برچ طراح لباس و خالق برند توری برچ

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

توری برچ کارآفرین و طراح لباس مشهور و خالق برند توری برچ است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. او بنیانگذار و مالک برند توری برچ است و در حال حاضر به عنوان مدیر اجرایی و مدیر ارشد خلاقیت این شرکت فعالیت می کند. در طول ۱۳ سال گذشته، توری برچ بنیانگذار و مدیر عامل شرکت طراحی توری برچ، یک فروشگاه کوچک در شهر نیویورک را به ۲۰۰ فروشگاه مستقر در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا تبدیل کرده است. این برند ۹ سایت تجارت الکترونیکی دارد و محصولات آن را می توان در بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه بزرگ و خاص در سراسر جهان یافت.

توری برچ طراح لباس و خالق برند توری برچ

توری آمریکایی و اهل پنسیلوانیا است. او در مزرعه دره فورج بزرگ شد. توری برچ خانواده ثروتمندی داشت و در مدرسه اگنس ایروین تحصیل کرد. توری در رشته تاریخ هنر دانشگاه پنسیلوانیا تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۸ مدرک کارشناسی خود را دریافت کرد. برچ کار خود را از مغازه بنتون در مرکز خرید کینگ آف پروسیا شروع کرد. اما بعد از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد به نیویورک نقل مکان کرد، و توسط زوران طراح یوگسلاوی استخدام شد. توری همچنین تجربه همکاری با برندهای معتبری از جمله مجله هارپرز بازار، ورا ونگ، پولو رالف لورن، و لووه را دارد.

در فوریه ۲۰۰۴، او برند خود را با نام توری برچ راه اندازی کرد. کمپانی برچ در مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیری داشت و تا سال ۲۰۱۸، تعداد فروشگاه آن در سراسر جهان به ۲۵۰ شعبه رسید. در سال ۲۰۱۵، توری برچ خط تولید لباس توری اسپرت را با هدف تولید لباس ورزشی راه انداخت. در همان سال توری برچ در رتبه ۷۳ لیست قدرتمندترین زنان فوربز قرار گرفت.

خانواده برچ و زندگی شخصی او

توری برچ در ۱۷ ژوئن ۱۹۶۶ در دره فورج، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا متولد شد. او و سه برادرش در یک مزرعه وسیع ۲۵۰ ساله بزرگ شدند که در نزدیکی پارک تاریخی ملی دره فورج قرار دارد. خانواده توری بسیار مرفه بودند. پدرش، سرمایه گذار ثروتمند و وارث صندلی بورس اوراق بهادار بود که یک شرکت تولید لیوان کاغذی نیز داشت. توری برچ از طرف مادری یهودی است.

توری قبل از ثبت نام در دانشگاه پنسیلوانیا و تحصیل در رشته تاریخ هنر، دانش آموز مدرسه اگنس اروین در روزمونت، پنسیلوانیا بود. او مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۹۸۸ کسب کرد.

توری برچ طراح لباس و خالق برند توری برچ

توری برچ تاکنون سه مرتبه ازدواج کرده است. شوهر اول او، پسر بزرگ سرمایه دار املاک و مستغلات هری بی. مکلو، ویلیام مکلو است که ازدواج آنها کمتر از یک سال دوام داشت. سپس در سال ۱۹۹۶ با سرمایه گذار کریستوفر برچ ازدواج کرد.

توری برچ در سال ۱۹۹۷ دو پسر دوقلو به نام های نیکلاس و هنری به دنیا آورد. در سال ۲۰۰۱ نیز پسر کوچک آنها سویر متولد شد. اگرچه توری و جی کریستوفر در سال ۲۰۰۶ از یکدیگر جدا شدند، اما توری برچ همچنان از نام خانوادگی همسر خود استفاده می کند.

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

آغاز کار توری برچ در طراحی لباس

توری برچ کار خود را در شعبه برند بنتون واقع در مرکز خرید کینگ آف پروسیا شروع کرد. توری پس از اینکه از دانشکده پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد، به نیویورک نقل مکان کرد تا رویای خود در طراحی لباس را دنبال کند. در نیویورک توری با طراحی اهل یوگسلاوی به نام زوران آشنا شد و همکاری خود با مجموعه او را آغاز کرد.

توری پس از این که تجربه کافی کسب کرد توانست نظر مدیران مجله هارپرز بازار را جلب و در این مجموعه فعالیت کند. پس از همکاری با هارپرز بازار توری برچ در بخش روابط عمومی و تبلیغات برندهایی مانند ورا ونگ، پولو رالف لورن و لووه مشغول به کار شد.

توری برچ در فوریه ۲۰۰۴ تصمیم گرفت روی برند خود و گسترش آن تمرکز کند، به عقیده او زنان باید به دنبال کارآفرینی باشند و توانایی و هوش لازم برای کارآفرینی را دارند. بنابراین او برند توری برچ را تاسیس کرد. توری فعالیت برند خود را با افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی در منطقه نولیتا منهتن آغاز کرد. آپریل ۲۰۰۵ اپرا وینفری در برنامه خود درباره برند توری برچ صحبت کرد و توری را به عنوان «فرد مهم بعدی در صنعت مد» معرفی کرد. فردای آن روز هشت میلیون از وب سایت برند توری برچ بازدید کردند.

توری برچ طراح لباس و خالق برند توری برچ

تا سال ۲۰۱۸ این برند ۲۵۰ فروشگاه در سراسر جهان افتتاح کرد. توری برچ فروشگاه های شاخصی در شهرهایی مانند نیویورک، لس آنجلس، لندن، پاریس، رم، توکیو و سئول تاسیس کرد. بزرگترین فروشگاه توری برچ در شانگهای واقع شده است. این برند که پوشاک آماده، کفش، کیف دستی، لوازم جانبی، ساعت، دکوراسیون منزل و مجموعه عطر و محصولات زیبایی تولید می کند، علاوه بر فروش آنلاین از طریق بیش از ۳۰۰۰ فروشگاه بزرگ و خاص در سراسر جهان نیز فروش دارد.

در سپتامبر ۲۰۱۱، توری برچ نمایش مد افتتاحیه خود را ترتیب داد و از آن زمان هر هفته در هفته مد نیویورک میزبان نمایش ها بود. در پاییز ۲۰۱۳، او با همکاری برند مشهور استی لودر اولین عطر خود و یک مجموعه کپسول زیبایی را راه اندازی کرد. او در تابستان ۲۰۱۴ خط تولید اکسسوری و دستبند هوشمند فیت‌بیت فلکس خود را راه اندازی کرد و در واقع توری برچ اولین برندی بود که فناوری پوشیدنی را معرفی کرد. در سپتامبر ۲۰۱۵، توری برچ خط تولید لباس ورزشی خود را با نام توری اسپرت افتتاح کرد.

فعالیت های خیرخواهانه توری برچ

برچ یکی از اعضای هیئت مدیره شورای طراحان مد آمریکا، انجمن سرطان مموریال، بنیاد تحقیقات سرطان پستان، انجمن استارتاپ آمریکا و بنیاد بارنز است. او همچنین عضو انجمن مشاوران مرکز خرده فروشی جی اچ بیکر در مدرسه کسب و کار وارتون و همچنین شورای روابط خارجی است. او به عنوان رئیس مراسم گالا تئاتر باله آمریکا در سال ۲۰۱۷ همکاری کرد.

برچ بنیاد توری برچ را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد که از طریق وام های راه اندازی کسب و کار کوچک، راهنمایی و آموزش کارآفرینی به زنان آمریکایی کمک کند. در سال ۲۰۱۴، این بنیاد با کمک بانک آمریکا، سرمایه ای برای ارائه وام با بهره پایین، پشتیبانی، راهنمایی و فرصت های شبکه برای زنان کارآفرین فراهم کرد.

دولت اوباما در آوریل ۲۰۱۴ او را به عنوان عضو سفیران ریاست جمهوری برای کارآفرینی جهانی منصوب کرد. این مجموعه از کارآفرینان موفق با هدف پرورش نسل بعدی کارآفرینان در ایالات متحده و سراسر جهان تشکیل شده است.

توری برچ طراح لباس و خالق برند توری برچ

چند توصیه مهم برچ برای موفقیت کارآفرینان

من اصولا فردی کنجکاو هستم. همواره در حال یادگیری و پیشرفت هستم، موضوع یادگیری فرقی نمی کند. یادگیری آزمایش پارچه های جدید و یا تکنیک های طراحی، روش های دسترسی به مشتریان، روش های جدید کاوش در بازار برای من مهم است. پرسش سوالات سخت و فشار بیشتر به تیم، برای پیشرفت شما در زمینه تخصصی تان مهم است. برای اینکه کسب و کار موفقی داشته باشید باید بدانید که کمیت اهمیتی ندارد، بلکه کیفیت محصول و خدمات تمایز ایجاد می کند.

همچنین تکنیک طوفان فکری با تیم به شما برای خلق ایده های جدید کمک می کند. در توری برچ یک گروه متنوع و کنجکاو با طیف وسیعی از علایق تشکیل دادم و همواره به دنبال کاوش در هنر، معماری، فیلم، فناوری و طبیعت هستیم و طبیعتا نحوه تعامل این زمینه ها با مد و طراحی الهام بخش است.

همچنین تعیین اولویت ها و انعطاف پذیری برای کارآفرینی که چندین مسئولیت دارد حائز اهمیت است.

من شرکت خود را با هدف تاسیس بنیاد خیریه راه اندازی کردم. هدف من از اول همین بود. اما مهم ترین توصیه ای که تاکنون دریافت کردم هنگام جمع آوری کمک مالی بود، که هرگز کلمات «مسئولیت اجتماعی» و «کسب و کار» را در یک جمله ذکر نکنم. این موضوع باعث شد عزمم را جزم کنم. نکته مهم دیگر برای موفقیت جاه طلبی است.

در اولین مصاحبه من با نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۴، خبرنگار کلمه بلند پروازانه را ذکر کرد، و این کلمه من را آزرده کرد. اما بعدا متوجه شدم که زنان باید جاه طلب باشند و این اصلا موضوع بدی نیست. مبارزات جهانی بنیاد ما برای #EmbraceAmbition از این تجربه من الهام گرفت، که هدف آن کمک به از بین بردن تابو مرتبط با جاه طلبی در زنان است.

 

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

70 + = 76