کسب و کارهای جدید در دنیا

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

یکی از دغدغه هایی که برای هر فردی وجود دارد، شروع یک کسب و کار برای به دست آوردن درآمد و گذران زندگی است. امروزه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی های مدرن شکل کسب و کارها به طور عجیبی دچار تغییر شده اند و کسب و کارهای جدید در دنیا به وجود آمده است. این تغییرات گاه به صورت توسعه مشاغل قبلی، تلفیق چند شغل با یکدیگر و در مدل های کارآفرینی با شکل و شمایل جدید ظهور می کنند.

اینکه شما بخواهید کسب و کار جدیدی را شروع کنید، بستگی به زمان و سرمایه شما دارد. از همین رو است که کسب و کارهای جدید در دنیا با توجه به این دو پارامتر در تنوع و سبک های مختلف به وجود آمده است.

پیشرفت چشم گیر تکنولوژی در عرصه الکترونیک باعث شده که در تمامی جهات مشاغلی پردرآمد و زودبازده ایجاد شود و هر روز بسیاری را نیز جذب خود کند. این پیشرفت ها در زمینه شبکه های مجازی، سایت های فروشگاهی اینترنتی و … موجب آن شده است که بسیاری از افراد به علت سرمایه اولیه بسیار کم به این گونه مشاغل روی آورند و آن را به عنوان گزینه اصلی کسب و کار خود برگزینند.

لازم به ذکر است که در اینگونه مشاغل مانند سایر کسب و کارها باید به تمام جوانب توجه و از عواملی که موجب شکست می شود غافل نشد. زیرا این عرصه نسبت به کسب و کارهای معمول رقیبان زیادی دارد. در نتیجه مسلط بودن به تمامی زوایای کسب و کار در این فضا پایه محکمی برای شروع کار است.

آنچه در ادامه این مقاله بیان خواهد شد، مجموعه ای از کسب و کارهای جدید در دنیا و ایران است که به شما کمک خواهد کرد در انتخاب مسیر خود با آگاهی بیشتر قدم بردارید. برای انتخاب هر یک از کسب و کارها شما در ابتدا باید به برخی از شرایط توجه کنید. اینکه آیا شما به دنبال شغل دائمی هستید یا خیر؟ آیا به کسب و کار جدید به عنوان منبع درآمد ثانویه نگاه می کنید؟ مجموعه ای از این سؤال ها به شما در انتخاب کمک بسیارشایانی خواهد کرد.

فهرست مقاله

معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا

یکی از پرطرفدارترین کسب و کارهای جدید در دنیا، کسب و کارهای اینترنتی می باشد. برخی از بهترین کسب و کارها در این عرصه در زیر آمده است.

کسب و کارهای جدید در دنیا

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

1- ساخت اپلیکیشن های کاربردی

به جرأت می توان گفت یکی از پردرآمدترین و پرطرفدارترین کسب و کارهای جدید در دنیا ساخت و توسعه اپلیکیشن های کاربردی است. در سال های اخیر با پیشرفت چشم گیر گوشی های هوشمند و تبلت ها بسیاری از افراد به سراغ شناخت نیازهای مردم رفته و راه حل های بسیار مناسبی را یافته اند و از طریق ساخت و انتشار اپلیکیشن این نیاز ها را مرتفع ساخته اند.

در ایران نیز نمونه های بسیار موفقی از این کسب و کارها ظهور کرده است. خدماتی مانند درخواست خودروهای آنلاین، سفار ش آنلاین غذا و … . برای شروع این مدل کسب و کار شما نیازمند دانش برنامه نویسی و آشنایی با سیستم های عامل روز جهان هستید.

2- طراحی و پشتیبانی سایت

بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها برای معرفی خدمات و محصولاتشان نیازمند طراحی سایت دارند و تعداد آنها نیز کم نیست. یکی از بهترین کسب و کارهای جدید در دنیا طراحی و پشتیبانی سایت برای این دسته از مشاغل می باشد. داشتن سایت یکی از علاقه مندی های امروز بسیاری از افراد است، پس شما می توانید با پا گذاشتن در این عرصه و ارائه بهترین کیفیت، درآمد زیادی را کسب کنید. باید در نظر داشت برای راه اندازی این کسب و کار شما می بایست حداقل آشنایی با زبان های برنامه نویسی را داشته باشید. نکته دیگر هم بازاریابی کار شماست که می توانید با تبلیغات و ارائه نمونه کار خود را به دیگران معرفی کنید.

3- راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بسیاری از افراد برای یافتن کالاهای مورد نیاز خود از مواد غذایی گرفته تا لوازم خانه دچار دردسر شده و این امر باعث شده که آنها برای تهیه مایحتاج خود به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایند. از پردرآمد ترین کسب و کارهای جدید در دنیا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای است. این فروشگاه می تواند تمام نیازهای مردم را پوشش دهد. این کسب و کار در سال های اخیر طرفداران زیادی را در ایران به خود جذب کرده است . کالاهایی که شما برای فروش می گذارید هم می تواند به صورت فیزیکی و هم به شکل فایل های دانلودی باشد. برای راه اندازی چنین فروشگاهی نیاز چندانی به دانستن علم برنامه نویسی ندارید و می توانید با هزینه کمی سفارش طراحی فروشگاه خود را به شرکت های ساخت وب سایت ارائه دهید.

کسب و کارهای جدید در دنیا

4- تدریس مجازی و برگزاری کارگاه های اینترنتی

با توسعه روزافزون نرم افزارها در سال های اخیر، نیاز یادگیری این نرم افزارها بیش از پیش احساس شده و بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان خواهان یادگیری هر چه بهتر این نرم افزار های کاربردی هستند. یکی از مشاغل و کسب و کارهای جدید در دنیا که دارای سود و درآمد زیادی نیز هست، ارائه آموزش های مجازی، برگزاری سمینارها و کارگاه های اینترنتی است. برای راه اندازی این کسب و کار شما باید در رشته مورد نظر تخصص کافی را داشته باشید و هم چنین شما نیازمند راه اندازی یک وب سایت برای ارائه مطالب خود هستید.

5- دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از مشاغل نوظهور دنیا است که درآمد زیادی دارد. در عصر امروز  که کسب و کارها از سنتی بودن به سمت صنعتی شدن در حرکتند، یک دیجیتال مارکتر می تواند در روند رشد و توسعه یک کسب و کار نقش حیاتی ایفا کند.کارهایی که یک دیجیتال مارکتر انجام می دهد معمولا شامل مدیریت تبلیغات آنلان، مدیریت سایت، بازاریابی محتوا و … می شود.

6- طراحی گرفیک

در دنیای امروز معرفی محصولات و خدمات به نحو صحیح مهم ترین نقش را در فروش موفق آنها بازی می کند. و بهترین راه تبلیغات این محصولات به شیوه بصری است. یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای جدید در دنیا طراحی گرافیک است. طراحی پوستر و بنر و تیزرهای تبلیغاتی روش هایی هستند که شما می توانید در بازار امروز، از طریق آن درآمد بالایی کسب کنید. در این عرصه نوآوری و خلاقیت مهم ترین عنصر برای موفقیت شما است. برای راه اندازی این کسب و کار شما نیازمند فراگیری دانش تخصصی کار با نرم افزار های گرافیکی هستید.

معرفی کسب و کارهای جدید در ایران

با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و اقلیمی کشورمان، کسب و کارهای زیادی وجود دارند که می توان با شروع و توسعه آنها به درآمد بالا دست پیدا کرد. در سال های اخیر که نقش تواید داخلی در پیشرفت کشور به خوبی احساس می شود. شما می توانید با راه اندازی کسب و کارهای جدید گامی بلند در این راه بردارید. در ادامه به برخی از این کسب وکارها اشاره خواهد شد

1- صنایع دستی

یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای جدید در دنیا و ایران تولید صنایع دستی است که علاوه بر بازار داخل، مشتریان بسیار زیادی در خارج از کشور دارد. قالیبافی، گلیم بافی، صنایع چرمی، لباس های محلی، خاتم کاری و … از جمله عرصه هایی است که می توان در این کسب و کار به آن پرداخت. البته هر کدام از این حوزه ها دارای تخصص و مهارت ویژه مخصوص به خود است.

کسب و کارهای جدید در ایران

شما می توانید با مراجعه به مراکز فنی و حرفه ای محل زندگی خود با فراگیری مهارت کافی در زمینه مورد علاقه،  کسب و کار خود را آغاز کنید. درآمد در این نوع کسب و کار بستگی به کیفیت و اصالت محصول و همچنین بازاریابی درست آن است. هم اکنون کشور های همسایه ایران بهترین بازار هدف این نوع محصولات می باشند.

2- بسته بندی

شاید دیده باشید که یک کالای نامرغوب با شکل و بسته بندی مناسب به مراتب فروشش از کالایی مرغوب با بسته بندی نامناسب بیشتر باشد. گواه این موضوع نیز مقایسه فروش زعفران ایران و اسپانیا است. با این که ایران بزرگترین تولید کننده زعفران (بالای 80درصد) جهان است ولی سهم فروش ما در بازار جهان بسیار کمتر از کشور های دیگر است. علت اصلی آن بسته بندی های نامناسب است.

یکی از بهترین کسب و کارهای جدید در دنیا بسته بندی شکیل و حرفه ای محصولات است. در کشور ما به علت چهار فصل بودن بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی در دسترس می باشد. شما می توانید با راه اندازی کسب و کار بسته بندی انواع خشکبار و میوه جات بصورت خشک شده سود زیادی را بدست آورید. لازمه این کسب و کار خرید ماشین الآت بسته بندی و خرید مواد اولیه مرغوب می باشد.

3- پرورش طیور، آبزیان و دام های گوشتی

کشور ما از نظر طبیعی شرایط بسیار مساعدی برای پرورش انواع آبزیان، طیور و دام گوشتی را دارا است. شما می توانید با راه اندازی استخرهای پرورش ماهی و انواع آبزیان مانند میگو درآمد زیادی را کسب نمایید. هم چنین می توانید با دستگاه های نه چندان گران جوجه کشی پرورش انواع طیور را آغاز نمایید. نکته اصلی در این کسب و کار ارائه محصول به شکل صحیح نزد خریداران است. شما می توانید با مهارت آموزی در مراکز فنی و حرفه ای کار خود را آغاز و به سرعت آن را توسعه دهید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 3 = 5