بازاریابی نسل چهارم

قایق زندگی  با انتخاب دکتر یاوریان به عنوان مربی خود:

قایق بادبانی زندگی خود را در تلاطم امواج روزگار با لذت و اطمینان تا ساحل آرامش مطلوب به پیش برانید.

متن پشت جلد کتاب بازاریابی نسل چهارم

امروز، مشتریان زمان و توجه کمی را به برند شما اختصاص می دهند. زیرا که آن ها در هر مرحله ای از مسیرشان توسط گزینه های زیادی احاطه می شوند. شما باید مقاومت کنید، توجه آن ها را جلب نمایید و پیامی که آن ها می خواهند گوش فرا دهند را ارسال کنید. مصرف کننده فردا را پویایی های قدرت در حال انتقال، پارادوکس های حاصل از ارتباطات و خرده فرهنگ ها شکل خواهند داد.

درباره مولف کتاب بازاریابی نسل چهارم

فیلیپ کاتلر پروفسور برجسته بازاریابی بین المللی اس. سی جانسون در مدرسه مدیریت کلاگ است. او به عنوان یکی از اندیشمندان بازاریابی پیشرو جهان شناخته شده است. او مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد (1953) از دانشگاه شیکاگو و مدرک دکتری خود را در اقتصاد (1956) از موسسه فناوری ماساچوست (M.I.T.) و درجه افتخاری از 21 دانشگاه خارجی دریافت کرده است. او نویسنده بیش از 57 کتاب و بیش از یکصد و پنجاه مقاله است. او به عنوان مشاوره برای IBM، جنرال الکتریک، سونی، AT & T، بانک آمریکا، مرک، موتورولا، فورد و غیره بوده است. فایننشیال تایمز او را در فهرست 10 متفکر برتر تجارت قرار داد. آن ها کتاب مدیریت بازاریابی او را به عنوان یکی از 50 کتاب برتر تجارت در تمام دوران نقل کرده اند. اطلاعات بیشتر در www.pkotler.org موجود است.

توضیحات

هر چند سال شاهد ظهور جنبش بازاریابی جدیدی هستیم، اما بازاریابان باتجربه می‌دانند که این زمان، متفاوت از زمان‌های قبل است؛ نه فقط قوانین، بلکه خود مشتریان تغییر کرده‌اند.نسل چهارم بازاریابی، چارچوب گسترده‌ای را مبتنی بر چشم‌انداز دنیای واقعی از چیزی که مصرف‌کننده در حال حاضر است و آنچه فردا خواهد بود، ارائه می‌کند.

امروز، مشتریان زمان و توجه کمی را به برند شما اختصاص می‌دهند –و آن‌ها در هر مرحله‌ای از مسیرشان توسط گزینه‌های زیادی احاطه می‌شوند. شما باید مقاومت کنید، توجه آن‌ها را جلب نمایید و پیامی که آن‌ها می‌خواهند گوش فرا دهند را ارسال کنید. این کتاب به پویایی‌های قدرت در حال انتقال، پارادوکس‌های حاصل از ارتباطات و خرده‌فرهنگ‌های تاثیرگذار می‌پردازد که مصرف‌کننده فردا را شکل خواهند داد. این تغییرات اساس‌هایی برای نشان دادن چرایی ضرورت نسل چهارم بازاریابی برای بهره‌وری هستند و این کتاب نشان می‌دهد که چطور آن را برای وضعیت امروز برند خود به کار ببرید.

مشخصات کتاب بازاریابی نسل چهارم

مدیریت
فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجیا، ایوان ستیاوان
شهریار محسنین، علی عمویی اوجاکی، آوا شفیعی
کتاب مهربان
: 978-600-407-119-2
180
2
1396
وزیری
شومیز

با همراهی پیشروان کسب و کار ؛ کشتی بادبانی کسب و کار خود را در تلاطم امواج بازار با انگیزه و لذت تا مقصد مطلوب رهبری کنید.

پست قبلیNext Post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 16 = 21